Just a quick update for my sissy yg menyibokks!
Pagi-pagi..[actually dh tgh hari sbnarye..around 11 or 12.hehe.>.<]
But since the Victoria market is just round the corner. U can see it from the apartmnt..
So, why hurry??? heheheh..
I have to say this..I love the market. It's quite clean. And I love to see the big2 fish n big2 prawn..
SEDAPNYYYYYYEEEEEE..rase cm nk makan jek..tp2,,,,,,mahal..huuu..>.< Sekali sekala boleh la kott..
And2, near the market there's a groceries store..Asian store. Kat dalam tu,,macam2 ade..
Betul, ape yg best, sos cili MAGGI pun ade..heheh..yg xde Kicap Kipas tu..yang ade kicap masin..[xsuke2] Mama,,bawak ea nnt..hehehee..:)
Serai, daun kari, daun limau purut, segala jenis perencah, segala jenis spices..and..CENCALOK pun ade...huh. Belacan je belum jumpe lagi..hehe. Feels at home already..hehe.
Some of the things I love about Melbourne so far..is the weather. Hehe. They said, you can experience 4 seasons in one day at Melbourne, tp blum rase lagi..stakat ni cuaca nye quite windy..and sejuk ckit..Panas pun x panas sgt. Maybe cuz summer dh nak abis.
Pastu2...Dalam mase beberape hari yg lepas nih..the most activity I've done is walking. Yes! Suddenly I felt in love with walking! Really! No sweat! haha..:D
Although some place may seem a lil bit far..but I found out when we walk..it's not that far..hehe.
So, maybe my goal to lose some weight can be achieved aftr all..hehe..Since my uni is about 15-20 mins walk. Hehe. Or, mayb I can buy a bike. That's another form of exercise too! Yea!
And I've travelled by tram too!Cool!
Apartmnt..almost settled down already. Going to IKEA 2morow to buy some stuff for the house.
I'm having doubts bout the subjects to be taken. Haish! -.-"
And you know what..since I came here..when I said that I'm doing Bachelor of Commerce, and majoring in ACTUARIAL SC..the respons are about the same. Yup. The same for all.
I know lots of seniors yg amik actuarial mule2 dah tukar sbb susah. I KNOW it's SUPER hard.
I know, I know..huh. But, xkan nk give up plak kan sbb blum cube lagi..haish >.<
Pressure gak dgr cam gitu..hmm................
Lupekan2....yang penting buat yg trbaik. OK! InsyaAllah.
key..sudah pukul 1. mau tido.
ps: gamba blum upload lagi. Malas.hehe. Nanti la yek.
4 comments:
seronok nya!! kirim udang sekor! :P hikhik. oh, goodluck with actuarial sc girl! :)
blaja2 la wt lauk asm pdas aussie...ad x lauk cm tu? haha..
c-fud byk, wt tomyam bst jgk..
weight loss???
hurmm...
15-20 min??
sama mcm dr blok akademik inti ke blok R rasanya...
memang patut berjalan la yer...
hehe...
nisah - hehe, bley2..thnx!!
aizzat - haha, asam pedas aussie??? cfud nye mahal lorrr...
pengsan kalo nk mkn cfud hr2 nih.
wan - ces. perli org la tuh..bluek :P
eh, x2..org rase lagi jauh dari tuh...heheh..:P
ape maksud mmg patut brjalan la yer tuuuu??? >.<
Post a Comment